Gevolmachtigde wijzigen

Wil je iemand anders toegang geven tot je SNS Zakenrekening? Je kunt een gevolmachtigde toevoegen, verwijderen of wijzigen. Dat regel je met dit formulier.


Goed om te weten
Als je een SNS ZZP Rekening hebt kun je geen gevolmachtigden toevoegen. Wil je iemand anders toegang geven tot je zakelijke rekening? Dan kun je je rekening omzetten naar een SNS Zakenrekening

Zo wijzig je de gevolmachtigde

  • Vul het formulier hieronder in en print het. Je kunt per formulier 1 gevolmachtigde toevoegen en 1 gevolmachtigde verwijderen.
  • Onderteken het formulier. Let op: de rechtsgeldig vertegenwoordiger(s) en de nieuwe gevolmachtigden moeten het formulier ondertekenen.
  • Stuur het formulier naar ons op met een kopie van het identiteitsbewijs van de rechtsgeldig vertegenwoordigder(s) en de nieuwe gevolmachtigden.

Is het identiteitsbewijs een pasje? Kopieer dan de voor- en achterkant.

Gebruik je de SNS Mobiel Bankieren app? Denk er dan aan dat je app niet meer kunt gebruiken als je een tweede digipas aanvraagt voor Mijn SNS Zakelijk. Lees meer

Mailen of per post

Mail een scan van het formulier en de identiteitsbewijzen naar snszakelijkfulfilment@sns.nl.

Of stuur alles per post naar:

SNS Klantenservice
Antwoordnummer 6261
3500 VC Utrecht

Een postzegel is niet nodig.

Wil je een gevolmachtigde toevoegen of verwijderen? Gebruik dan dit formulier:

Wil je als bewindvoerder een gevolmachtigde toevoegen of verwijderen? Gebruik dan dit formulier:

Een zakelijke vraag?

Een zakelijke vraag?

Neem contact met ons op. We helpen je graag.



Terug naar boven