Iets regelen voor je SNS Bedrijfshypotheek

Heb je een SNS Bedrijfshypotheek? Lees hoe je je financiering uitbreidt, je tegenrekening aanpast, een rekening uit je bouwdepot betaalt of extra aflost. Alles over het beheren en aanpassen van je SNS Bedrijfshypotheek.

Goed om te weten: Heb je een SNS Bedrijfskrediet en wil je iets wijzigen? Bel ons dan: 030 – 219 69 70.
Terug naar boven

Je financiering uitbreiden

Heb je extra geld nodig voor je bedrijf? En ben je al klant bij ons? Dan kun je misschien een aanvullende financiering krijgen. Meer weten? Neem dan contact met ons op.

Let op: Kies je voor een aanvullende financiering? Dan betaal je een vergoeding voor de aanvraag. Klantenservice kan je er meer over vertellen.
Terug naar boven

Tegenrekening aanpassen

De rente en aflossing van je SNS Bedrijfshypotheek schrijven we af van de rekening die je aan ons hebt doorgegeven. Wil je dat het bedrag van een andere rekening wordt afgeschreven? Dat kan met het formulier 'Doorlopende Machtiging SEPA'.

Bestaat je hypotheek uit verschillende hypotheeknummers? Dan hebben we voor elk hypotheeknummer een machtigingsformulier nodig.

Terug naar boven

Rekening uit je bouwdepot betalen

Wil je een rekening van een aannemer of leverancier laten betalen uit het bouwdepot van je SNS Bedrijfshypotheek? Vul het formulier in, print het en stuur het naar SNS.

Terug naar boven

Extra aflossen op je bedrijfshypotheek, wel zo makkelijk!

Wist je dat je extra kunt aflossen als je geld over hebt? En wist je dat als je extra aflost, je maandelijks minder rente betaalt?

Goed om te weten Als je extra aflost, betaal je soms een vergoeding voor het renteverlies van de bank. Wil je weten hoeveel je zonder vergoeding kunt aflossen? Of hoe we de vergoeding berekenen? Dit staat in je kredietovereenkomst of in de algemene voorwaarden.

Heb je een eenmanszaak of bv en heb je toegang tot de MijnOmgeving? Vraag dan makkelijk online je extra aflossing aan op Extra Aflossen. Heb je deze mogelijkheid niet? Vul dan het formulier ‘Aanvragen extra aflossing zakelijke hypotheek’ in en mail deze naar SCZakelijkklantverzoeken@sns.nl. Ons Serviceteam neemt dit dan in behandeling.

Hoe werkt dit?

  • Nadat wij het formulier hebben ontvangen en wij precies weten wat de bedoeling is, ontvang je van ons binnen 2 weken een bericht.
  • In dit bericht zie je een overzicht van je verzoek, de kosten van het verzoek en de eventueel te betalen vergoeding voor het renteverlies van de bank.
  • Daarnaast krijg je bevestiging vanaf welke datum de kosten in rekening worden gebracht en het geld van je rekening wordt afgeschreven.

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via je SNS Winkel of mail het serviceteam op sczakelijkklantverzoeken@sns.nl. Bellen kan ook: 030 - 219 69 70.

Volledig aflossen op je bedrijfshypotheek

Heb jij een pand gefinancierd met een bedrijfshypotheek en verkoop je het pand? Of heb je wellicht extra geld over en wil je de bedrijfshypotheek helemaal aflossen voor lagere maandlasten? Dan is het mogelijk de bedrijfshypotheek volledig af te lossen. Wil je de hypothecaire inschrijving royeren en volledig aflossen? Dit kun je regelen via de notaris die jij uitkiest.

Goed om te weten Als je extra aflost, betaal je soms een vergoeding voor het renteverlies van de bank. Wil je weten hoeveel je zonder vergoeding kunt aflossen? Of hoe we de vergoeding berekenen? Dit staat in je kredietovereenkomst of in de algemene voorwaarden.

Hoe werkt dit?

  • Als jij een notaris hebt uitgekozen om je lening af te lossen, dan vraagt de notaris bij ons op wat het openstaande saldo is van de bedrijfshypotheek.
  • De notaris zorgt vervolgens voor de administratieve afhandeling van de hypotheek. Hij zorgt er voor dat de hypotheek wordt doorgehaald in het kadaster.
  • De kosten van het verzoek worden verwerkt door de notaris.
  • Is er sprake van een openstaand saldo? Dan betaal je het openstaande saldo aan de notaris. De notaris verwerkt dit vervolgens met ons.
  • Het kan zijn dat er een vergoeding nodig is voor het renteverlies. Ook dit betaal je aan de notaris. De notaris verwerkt dit vervolgens met ons.

Heb je toch nog vragen? Mail dan het serviceteam op sczakelijkklantverzoeken@sns.nl. Bellen kan ook: 030 - 219 69 70.

Terug naar boven

Wat kost 't aanpassen van je zakelijke financiering?

Als je je financiering wilt aanpassen, betaal je hiervoor kosten. Dit zijn kosten die wij als bank in rekening brengen voor het uitvoeren van je verzoek. Wil je weten welke kosten je betaalt? Ga dan naar de rente- en kosten pagina.

Goed om te weten Wil je de rechtsvorm van je bedrijf aanpassen? Dat kan gevolgen hebben voor je lopende financiering. Neem even contact met ons op voordat je iets verandert.. Dan kijken we samen of de aanpassing gevolgen heeft.

Terug naar boven

    Vragen of iets anders regelen

    Wil je je rente aanpassen tijdens je rentevaste periode, iets anders regelen of heb je vragen over je SNS Bedrijfshypotheek? Bel ons dan: 030 – 219 69 70.

    Bedrijfsgegevens aanpassen

    Bedrijfsgegevens aanpassen

    Wil je je bedrijfsgegevens wijzigen? Of een gevolmachtigde toevoegen aan je zakelijke rekening?
    Welke financiering past bij jou?

    Welke financiering past bij jou?

    Je vindt verschillende financieringen bij ons.