SNS Wereldpas activeren zakelijke rekening

Een nieuwe pinpas gekregen voor je zakelijke rekening? Voor de veiligheid kun je deze niet meteen gebruiken. Je moet de pas eerst nog even activeren.

Activeer 'm zo

Als de nieuwe SNS Wereldpas je oude pas van je zakelijke rekening vervangt, omdat deze is verlopen, activeer je je nieuwe zakelijke betaalpas door de eerste betaling te doen met je pincode. Daarna kun je er ook contactloos mee betalen.

Is dit je je 1e SNS Wereldpas of is je oude pas gestolen of ben je deze verloren? Dan kun je de zakelijke pinpas op 3 manieren activeren:

1. In een SNS Winkel

Ga naar een SNS Winkel bij je in de buurt. We activeren dan meteen je pas. Neem een geldig identiteitsbewijs mee.

2. Met de antwoordstrook

Onderteken als pashouder de antwoordstrook die je bij de brief hebt gekregen. Je zakelijke pinpas activeren we binnen 5 werkdagen als we de antwoordstrook binnen hebben.

3. Via de Klantenservice

Bel onze klantenservice op 030 - 63 330 02. De medewerker aan de telefoon mailt je een formulier en vraagt je dit te printen, ondertekenen en terug te sturen. Hebben we het formulier ontvangen? Dan activeren we je pinpas binnen 1 werkdag.

Een zakelijke vraag?

Een zakelijke vraag?

Neem contact met ons op. We helpen je graag.

Terug naar boven