Tijdelijke betaalpas, snel weer pinnen

Niet leuk: je betaalpas is kwijt, kapot of gestolen. Met de SNS Servicepas kun je gewoon betalen en contant geld opnemen terwijl je op je nieuwe, vervangende pas wacht. De SNS Servicepas is een tijdelijke betaalpas die je ophaalt bij een SNS Winkel in de buurt.
Regel dit eerst
Geef altijd aan ons door dat je pinpas kwijt of gestolen is en vraag dan ook meteen een nieuwe, vervangende pinpas aan.

Pinpas kwijt, kapot of gestolen

Zo krijg je een tijdelijke betaalpas

  • Ga met je paspoort, ID-kaart of rijbewijs naar een SNS Winkel in de buurt en vraag om een tijdelijke betaalpas. Ben je nog geen 18 jaar en heb je nog geen paspoort of ID-kaart? Dan moet een wettelijk vertegenwoordiger (meestal 1 van je ouders) mee. Heb je even geen ID-bewijs, bijvoorbeeld omdat deze (ook) gestolen is? Neem dan een proces-verbaal of een bewijs van aangifte mee, plus je digipas.
  • De winkelmedewerker geeft je de SNS Servicepas mee.
  • Met deze pas kun je pinnen totdat je je nieuwe betaalpas in de brievenbus krijgt. Meestal is dit binnen 3 werkdagen.
  • Betalingen en contante geldopnames die je met je SNS Servicepas hebt gedaan, staan gewoon tussen je bij- en afschrijvingen op je betaalrekening.
  • Heb je je nieuwe betaalpas gekregen én gebruik je ‘m? Dan blokkeren we je SNS Servicepas. Daar hoef je niets voor te doen. Let op: de tijdelijke pas wordt sowieso 30 dagen nadat je ‘m hebt gekregen, geblokkeerd.

Is ook je SNS Servicepas kwijt, kapot of gestolen?

Bij verlies of diefstal moet je je betaalpas altijd meteen blokkeren. Dus ook je SNS Servicepas. Dat kan op 3 manieren:

  • Bel SNS Klantenservice op 030 - 633 30 00.
  • Ga naar de SNS Winkel.
  • Log hier in en regel het online

We blokkeren ’m dan meteen.

Voorwaarden SNS Servicepas

Lees voor je de SNS Servicepas gebruikt altijd eerst de voorwaarden. Dan weet je wat je van ons kunt verwachten en wat wij van jou verwachten.

Haal je tijdelijke pas nu op

Haal je tijdelijke pas nu op

Zoek een winkel bij jou in de buurt.