Zo werkt SNS Eén-tweetje
Wat kun je verwachten?
Via de app kun je chatten met je persoonlijk adviseur. Dat lijkt op bekende chat-apps die je misschien al gewend bent. Je stelt je vraag aan de adviseur die je zelf gekozen hebt. Is je adviseur op dat moment aan het werk? Dan krijg je meestal binnen 2 uur antwoord op je vragen.
Hulp van een expert
Kan je adviseur de vraag niet beantwoorden? Dan schakelt hij of zij een expert in tijdens hetzelfde gesprek. De expert geeft je antwoord, op basis van jouw persoonlijke situatie.
Voor wie is de app?
Heb je bij ons een verzekering, rekening of een hypotheek? Dan kun je SNS Eén-tweetje gebruiken. De app is voor zowel particulieren als zakelijke klanten.
Deze vragen kun je stellen
Natuurlijk kun je al je vragen over je rekeningen, verzekeringen en hypotheek die je bij ons hebt lopen stellen. Maar ook over de meer algemene vragen over bankzaken. Zoals hoe je je adres moet wijzigen, of hoe de mobiel bankieren app werkt. Maar ook wat je allemaal moet regelen als je gaat scheiden, of als iemand is overleden. Of als het even niet lukt om je hypotheek te betalen. Als het nodig is, schakelt de adviseur een expert in.
Je eigen persoonlijk adviseur kiezen
Voor SNS Eén-tweetje kies je je eigen persoonlijk adviseur. Bijvoorbeeld een adviseur die werkt bij een SNS winkel bij jou in de buurt. Misschien kennen jullie elkaar al. Hoe gemakkelijk is het om dan te chatten met iemand die je toch al kent?
Zo kies je je eigen adviseur
Nadat je voor het eerst bent ingelogd, kies je je adviseur. Dat kan op 3 manieren:
- Zoek op plaatsnaam voor een adviseur in de buurt. Je ziet dan vanzelf uit welke adviseurs je kunt kiezen.
- Ken je al een adviseur? Dan kun je ook op naam zoeken.
- Je kunt ook aan de hand van de profielen van de beschikbare adviseurs kiezen met wie je wilt chatten.
Chatten en bellen
Met de SNS Eén-tweetje app kun je chatten met je persoonlijke adviseur. Liever even bellen? Gebruik dan het telefoontje-icoon in de app. Je belt dan rechtsreeks met de winkel waar jouw adviseur werkt.
Veilig communiceren
Chatten met je adviseur is net zo veilig als internetbankieren. Je chats worden opgeslagen in je persoonlijke, beveiligde omgeving. De eerste keer dat je de app gebruikt, log je in met je digipas of digicode. Zo weten we zeker dat jij bent wie je bent.
Snel antwoord
Tijdens werktijden probeert je adviseur binnen 2 uur antwoord te geven op je vragen. Lukt dat niet? Dan laat ie je weten wanneer je wél antwoord krijgt.
Is je adviseur niet bereikbaar en heb je een dringende vraag? Bel dan met onze klantenservice. Op werkdagen bereikbaar van 8 tot 21 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur.

Voorwaarden SNS Eén-tweetje
