Praat mee in de Klantenraad

SNS wil de bank zijn die er voor de klanten is. En die dicht bij de mensen staat. Dat geldt ook voor de directie. Daarom nodigt onze directie klanten graag uit om aan te schuiven aan de directietafel. Om te bespreken wat er speelt bij jou en bij je bank.

In gesprek met de directie

Ongeveer 15 klanten kunnen zich aanmelden voor de Klantenraad. De klanten uit de raad komen 4 keer per jaar met de directie bij elkaar. Deze klanten zijn jong en oud, net of al lang klant en uit alle windstreken.

Heb jij een mening of vragen die de directie moet horen? 1 keer per jaar selecteren we nieuwe kandidaten uit de aanmeldingen voor de klantenraad. Meld je ook aan voor de klantenraad en wie weet zit jij straks aan tafel bij de directie.

Stuur een e-mail voor aanmelden klantenraad

Dingen die spelen

De klanten en directie bespreken allerlei onderwerpen die spelen bij klanten en bij ons. De bijeenkomsten gaan bijvoorbeeld over:

  • onze dienstverlening
  • ons beleid
  • onze nieuwe en bestaande diensten
  • wat er speelt in de financiĆ«le sector
  • maatschappelijk verantwoord ondernemen

Uitkomsten

Iedere bijeenkomst vertellen de directieleden wat we hebben gedaan met adviezen uit vorige bijeenkomsten.

Verslagen van bijeenkomsten

Heb je een vraag voor de directie?

Heb je een vraag voor de directie?

In de SNS Community kun je online je vragen stellen.



Terug naar boven