Klantvriendelijkste bank

We zijn er voor jou
28-04-16

Op 21 april 2016 kregen we de SAMR award voor de klantvriendelijkste bank van Nederland in 2015. Ton Timmerman, directeur SNS Klantenservice: ‘Een mooie waardering van onze klanten. We blijven er alles aan doen om voor ze klaar te staan. Eigenlijk heel normaal, maar met deze beloning toch best bijzonder.’

Mooie waardering

We mogen ons de klantvriendelijkste bank van Nederland noemen van het jaar 2015. Op 21 april kregen we hiervoor een prijs van marktonderzoeksbureau SAMR, die de mening vroeg van zo'n 46.000 mensen. Een groot compliment voor onze klantenservice. We werden het best beoordeeld op deze 6 factoren van klantvriendelijkheid:

  • Beschikbaarheid
  • Beloftes nakomen
  • Niet onnodig lastigvallen
  • Niet moeilijk doen over formaliteiten
  • Fouten toegeven en oplossen
  • Oprechte betrokkenheid bij de klant.

Trots

Ton Timmerman, directeur SNS Klantenservice, is trots. ‘Deze prijs is een geweldig mooie waardering en we blijven er binnen SNS alles aan doen om klaar te staan voor onze klanten. Eigenlijk heel normaal, maar met deze beloning toch best bijzonder.’ Lees er meer over in zijn blog.

SAMR Awards

De verkiezing tot klantvriendelijkste bedrijf van Nederland van SAMR is er elk jaar sinds 2007. Ze vragen zo’n 46.000 willekeurig gekozen mensen om hun mening te geven over de klantvriendelijkheid van bedrijven uit verschillende sectoren. Voor iedere sector is er 1 winnaar. Wij waren dat dus voor de financiële sector.



Terug naar boven