Onze maatschappelijke betrokkenheid

SNS is de vierde bank van Nederland. Groot genoeg om iets te veranderen in de sector en klein genoeg om daadkrachtig en heel menselijk te zijn.

Financieel en digitaal meekomen, dat vinden we heel normaal

Maar dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Er zijn ouderen die niet weten hoe internetbankieren werkt en daardoor aarzelen om het te doen. We vinden het normaal om te helpen zodat deze groep ook haar geldzaken op orde houdt.

We geven daarom les aan senioren die moeite hebben met internetbankieren. En we hebben voor mensen die slecht zien en voor mensen met een motorische beperking speciale middelen, zoals een digipas met extra grote knoppen.

Internetbankieren voor iedereen

Slimme hulpmiddelen ontwikkelen

Het is belangrijk dat je je geldzaken goed op orde hebt. En houdt. We vinden het een van onze belangrijkste taken dat we je daar zo goed mogelijk mee helpen.

Daarom bedenken we bijvoorbeeld slimme functies in internetbankieren en maken we handige apps. Zoals het online huishoudboekje en de attenties in Mijn SNS. Met de bedoeling dat jij controle hebt over je geldzaken.
Meer over besteed bewust

We leren kinderen omgaan met geld

Kinderen die van jongs af aan goed leren omgaan met hun geld, hebben daar later profijt van. We helpen ze graag om financieel zelfredzaam te worden.

Eurowijs

We investeren verantwoord

We investeren natuurlijk geen geld in bedrijven die schade veroorzaken aan het milieu of de rechten van de mens schenden. Dat vinden we niet meer dan normaal.

Het arbeidsrechtenbeleid van SNS Bank N.V. is uitstekend (score 10). … Bedrijven moeten naleving van arbeidsnormen ook doorvoeren in hun keten en opnemen in contracten met toeleveranciers.
Eerlijke Bankwijzer , 15e beleidsupdate september 2015

Waarom zou je voor SNS kiezen?

Waarom zou je voor SNS kiezen?

Bijvoorbeeld omdat we betrokken zijn. Maar er zijn meer redenen waarom je klant zou willen worden bij SNS.
Vertrouwensmonitor Banken 2017

Vertrouwensmonitor Banken 2017

Banken meten het vertrouwen en het klantoordeel in en over de sector. SNS ook.



Terug naar boven