Het coronavirus en je verzekeringen

We krijgen veel vragen over het coronavirus en verzekeringen. Hier vind je de meest gestelde vragen.
Goed om te weten: Heb je een vraag over je SNS Reisverzekering en het coronavirus? Kijk dan hier

Ik wil met mijn particuliere auto maaltijden of producten gaan bezorgen. Ben ik dan verzekerd?

Het bezorgen met je particuliere auto is normaal gesproken niet verzekerd. Maar omdat we dit soort initiatieven in deze periode graag steunen, bieden we hiervoor een tijdelijke dekking zonder kosten. Deze tijdelijke dekking loopt tot 20 mei 2020. Hierna wordt de situatie opnieuw beoordeeld. Wanneer je dit de komende periode gaat doen, meldt dit dan bij ons.Bel ons op 030 - 633 30 00 of mail naar: klantenservice@sns.nl.

Ik heb minder inkomsten en heb nu moeite om de premie van mijn verzekering te betalen. Kan ik hulp krijgen?

Bel ons op 030 - 633 30 00 of stuur een e-mail naar klantenservice@sns.nl. Samen kijken we wat er mogelijk is om je premie betaalbaar te houden, zodat je je dekking niet verliest.

Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen?

We helpen je graag.

Terug naar boven