Aanmelden compensatieregeling voor oud-klanten

Ben je klant geweest bij ons en had je een doorlopend krediet of een roodstand op je betaalrekening? Dan kan het zijn dat je te veel rente hebt betaald en daarom recht hebt op compensatie. Meld je vóór 31 december 2023 aan met dit formulier, dan onderzoeken wij of je in aanmerking komt voor compensatie.
Goed om te weten
Ben je nog wel klant en kom je in aanmerking voor compensatie? Dan heb je al een brief van ons gekregen en hoef je je niet nogmaals aan te melden.

Dit formulier gebruik je als je:

  • vóór oktober 2011 een doorlopend krediet bij ons hebt geopend en nu geen klant meer bij ons bent.
  • een roodstand op je betaalrekening had en nu geen klant meer bij ons bent.
  • erfgenaam of curator bent van een oud-klant.

Hoe werkt aanmelden?

  • Je meldt je aan via het onderstaande formulier en krijgt meteen een bevestigingsmail van je aanmelding.
  • Je kunt je voor meerdere producten tegelijk aanmelden.
  • Je komt in aanmerking voor compensatie als het bedrag hoger is dan € 50 per product. Deze compensatieregeling is afgestemd met de Consumentenbond.
  • Binnen uiterlijk 6 weken krijg je van ons een e-mail of je compensatie krijgt.
  • Kom je in aanmerking voor compensatie? Dan vragen we nog om een kopie van je legitimatiebewijs en om het compensatie-aanbod te ondertekenen en terug te sturen.
Goed om te weten
Waren er meerdere kredietnemers of rekeninghouders? Dan moeten jullie allebei het compensatie-aanbod ondertekenen.

Meer weten over de verwerking van uw persoonsgegevens? Kijk in ons Privacy- & Cookiereglement

Aanmeldformulier

Gegevens

Gegevens kredietnemer(s) of rekeninghouder(s):

Rekeninghouder 1

(dd-mm-jjjj)

Rekeninghouder 2 (indien van toepassing)

(dd-mm-jjjj)

Uw naam en contactgegevens

bijv NL00SNSB0001234567

Dit rekeningnummer gebruiken we voor het eventueel storten van een compensatie bedrag.