Bronzen Esprix Award voor SNS hypotheekcampagne

Nieuwsberichten
05-07-2016
De campagne SNS Hypotheek Looptijdservice is gisteren bekroond met een bronzen Esprix in de categorie Financial: de vakprijs voor de beste marketingcommunicatie campagnes. De jury prees de campagne om zijn kwaliteit, originaliteit en uitstekende uitvoering. Een mooi compliment voor deze service en campagne.


"SNS neemt een voortrekkersrol als het gaat om klanten te informeren wanneer de hypotheekrente daalt. Dat zou eigenlijk niet meer dan logisch moeten zijn voor moderne hypotheekbanken." Dit is te lezen in het juryrapport van de Esprix 2016. Ook is de vakjury onder de indruk van de vele aandacht die SNS voor dit onderwerp krijgt. Tot Kamervragen aan toe. Het is onze 2e Esprix. Vorig jaar wonnen we deze toonaangevende prijs ook met de campagne 'Heel Normaal'. En natuurlijk gaan we er volgend jaar weer voor!

Esprix Awards

De afgelopen jaren is de Esprix uitgegroeid tot dé vakprijs voor de beste marketingcommunicatie campagnes. Vooraanstaande creatieven en marketeers zitten in de jury. Ze beoordelen inzendingen op het creatieve idee en het resultaat. Dit jaar waren er 31 campagnes genomineerd, verdeeld over 10 categorieën.

Campagne SNS Hypotheek Looptijdservice

De campagne SNS Hypotheek looptijdservice liep van november 2015 tot en met maart 2016. Met deze campagne schudden we heel Nederland wakker met de vraag: Denk jij dat iemand het je vertelt als je hypotheekrente tussentijds omlaag kan? We maakten mensen ervan bewust dat je hypotheekrente voor het einde van je rentevaste periode misschien wel omlaag kan. Maar dat de meeste hypotheekaanbieders je dit niet laten weten. Met SNS Hypotheek Looptijdservice checken wij wel elk jaar samen met onze klanten of hun rente omlaag kan.