tekst browser
SNS Bank

Geef je mening

Nederland heeft beste hypotheekproduct van Europa

SNS Budget Hypotheek is gekozen tot ‘Beste Hypotheekproduct van Europa’. De prijs werd toegekend door honderdvijftig internationale financiële deskundigen. Zij kozen uit vier genomineerden SNS Budget Hypotheek als prijswinnaar. Dit gebeurde tijdens het internationale hypothekencongres ‘Credit Mortgage’ dat vorige week werd georganiseerd in Amsterdam door de European Financial Management & Marketing Association (EFMA). SNS Budget Hypotheek is in april 2006 beschikbaar gekomen als eerste modulaire hypotheek.

De EFMA had SNS Budget Hypotheek tevoren genomineerd op basis van criteria zoals toegankelijkheid en het innovatieve karakter van het product.

“Onze hypotheek valt op omdat klanten zelf kunnen kiezen uit welke bouwstenen zijn hypotheek bestaat. De keuze van de klant heeft invloed op de hoogte van de hypotheekrente en dus de maandlasten die de consument moet betalen. Door opties te laten vallen kan hij een besparing realiseren die op kan lopen tot wel tien procent van de bruto maandlasten,” aldus Jan-Willem Dreteler, directeur Marketing & Communicatie van SNS Bank. “De keuze is aan de consument!” Op woensdagmiddag 14 maart lichtte SNS Bank de Budget Hypotheek nader toe aan vakgenoten op het congres. De deskundigen legden alle vier de genomineerden (Kent Reliance Building Society uit het Verenigd Koninkrijk, EBS uit Ierland en BBVA uit Spanje), het vuur aan de schenen met een aantal kritische vragen. De aanwezigen kenden SNS Budget Hypotheek vervolgens de titel ‘Best Mortgage Product in Europe 2007’ toe.

SNS Bank is bijzonder trots op de titel. “SNS Bank wil Nederlanders verrassen met een toegankelijk en persoonlijk aanbod. We ontwikkelen steeds vernieuwende “Zo kan het ook”-producten en diensten die inspelen op de behoeften van Nederlanders. De Budget Hypotheek is daarvan een voorbeeld. De aanmoediging van onze internationale vakgenoten is een extra stimulans om door te gaan op deze weg,” aldus Jan-Willem Dreteler.

Met de Budget Hypotheek is SNS Bank in hypotheekland in Nederland trendsettend. “Het is erg leuk om te zien dat onze Budget Hypotheek die uitsluitend in Nederland wordt aangeboden, de aandacht trekt van financiële deskundigen in heel Europa,” aldus Jan-Willem Dreteler.

Service & contact

Online antwoord op je vraag?

SNS Bank op Facebook SNS Bank op Twitter SNS Community