SNS Telefonisch bankieren

Met een tincode kun je telefonisch je saldo en je laatste bij- en afschrijvingen opvragen. Ook kun je veilig geld overboeken tussen je eigen rekeningen bij ons of een rekening bij ons waarvoor je gemachtigd bent.
Goed om te weten: vanaf 1 januari 2024 kun je niet meer telefonisch bankieren. Wil je meer informatie over jouw saldo of transacties? Of geld overmaken tussen jouw SNS-rekeningen? Dat kan in de SNS App of in Mijn SNS. Er zijn ook nog andere manieren om je bankzaken te regelen. Benieuwd welke dat zijn? Bel dan naar 030 - 633 30 00. Of kom langs in een van de SNS Winkels.

Telefonisch geld overboeken

Bel 030 - 633 30 36 (24/7 bereikbaar). Houd je IBAN en tincode bij de hand. Je kunt voor onze betaal- en spaarrekeningen een tincode gebruiken. Het geld staat meteen op je rekening.

Liever internetbankieren?

Liever internetbankieren?

Liever online je geldzaken regelen? Vraag dan Mijn SNS aan.