SNS Telefonisch bankieren

Met een tincode kun je telefonisch je saldo en je laatste bij- en afschrijvingen opvragen. Ook kun je veilig geld overboeken tussen je eigen rekeningen bij ons of een rekening bij ons waarvoor je gemachtigd bent.

Telefonisch geld overboeken

Bel 030 - 633 30 36 (24/7 bereikbaar). Houd je IBAN en tincode bij de hand. Je kunt voor onze betaal- en spaarrekeningen een tincode gebruiken. Het geld staat meteen op je rekening.

Tincode kwijt?

Een 5-cijferige tincode aanvragen kan online of met een papieren formulier en duurt 5 werkdagen. Als je je tincode vergeten bent, kun je een nieuwe aanvragen.

Goed om te weten

Als je telefonisch bankiert heb je ook te maken met voorwaarden. Je vindt deze hieronder. In de voorwaarden staat wat je van ons kunt verwachten. Maar ook wat we van jou verwachten. Lees naast deze voorwaarden ook altijd de voorwaarden van je betaalrekening.   

Liever internetbankieren?

Liever internetbankieren?

Liever online je geldzaken regelen? Vraag dan Mijn SNS aan.
Een tincode aanvragen of deblokkeren?

Een tincode aanvragen of deblokkeren?

Zorg ervoor dat je (weer) telefonisch kan bankieren.
Terug naar boven