Pinpas kwijt of gestolen

Andere problemen met je pinpas oplossen

Laat het ons meteen weten als je pinpas kwijt of gestolen is. Dan blokkeren we je pas. Je krijgt een e-mail nadat we je pas hebben geblokkeerd. Daarin staat wat je kunt doen.

Meld diefstal of verlies
Online Vul het formulier ‘Blokkeren betaalpas' in. Je hebt je digicode of digipas nodig
In de SNS Mobiel Bankieren app Ga naar ‘Instellingen’ en kies ‘Betaalpas(sen)’
Telefonisch Bel 088 - 385 53 72* (24 uur per dag, 7 dagen per week)

* Dit is het nummer van de Bankpassen Meldcentrale

Vraag nu een nieuwe pas aan

Vraag meteen een nieuwe SNS Wereldpas aan. Of een SNS Persoonlijke Wereldpas met eigen foto.

Nieuwe pinpas aanvragen

Tijdelijke betaalpas voor noodgevallen

Is je betaalpas kapot, kwijt of gestolen en wil je zo snel mogelijk kunnen pinnen? Dat kan met de SNS Servicepas . Je haalt hem op bij een SNS Winkel. Vergeet je identiteitsbewijs niet mee te nemen.

Geld nodig in het buitenland?

Je betaalpas én creditcard kapot, kwijt of gestolen als je in het buitenland bent? Met Emergency Cash regel je contant geld, zodat je kunt betalen. Je moet wel eerst je passen blokkeren. Zo regel je Emergency Cash.

Terug naar boven