Wil je meer kunnen overmaken met je mobiele pincode? Je verhoogt je daglimiet tot € 25.000 in de app onder ‘Instellingen’. Je hebt daarvoor je digipas nodig.
Zakelijk betalen met de SNS app
Mobiele pincode of digipas
Geld overmaken in de app doe je met je mobiele pincode of met je digipas. Je kunt ook je online aankopen via iDEAL afrekenen met je pincode of digipas. Je kiest zelf een 5-cijferige mobiele pincode als je de app installeert.
Heeft je toestel een vingerafdruksensor? Dan kun je je vingerafdruk ook gebruiken om geld over te maken.
Limieten voor betalen met de app
Jij bepaalt hoe je wilt kunnen overboeken: met je mobiele pincode of alleen met je digipas. Kies zelf tot welk bedrag je per dag kunt overboeken met je mobiele pincode. De maximale daglimiet is: € 25.000 en geldt voor alle apparaten die je gebruikt.
Met de app maak je natuurlijk ook makkelijk geld over tussen je eigen rekeningen. Met je mobiele pincode is dat maximaal € 250.000 per dag.
Problemen met je mobiele pincode
Mobiele pincode vergeten?
Druk in het inlogscherm op het poppetje rechtsboven en vervolgens op het prullenbakje. Je kunt je daarna weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Je hebt je zakelijke digipas nodig.
Mobiele pincode verkeerd ingetoetst?
Na 3 keer wordt je app tot middernacht geblokkeerd. Na 10 keer wordt de app gedeactiveerd. Je moet je dan weer aanmelden en een nieuwe pincode kiezen. Je hebt je zakelijke digipas nodig.
App uitschakelen op afstand
Wil je de app niet langer gebruiken. Of is je toestel kwijt of gestolen? Dan schakel je de app op afstand uit. Log in op Mijn SNS Zakelijk, ga naar ‘Instellingen’ en kies ‘Mobiel toestel afmelden’. Of bel ons: 030 - 633 30 02.