tekst browser
SNS Bank

Geef je mening

SNS Nabestaandendesk

Als iemand is overleden, staat je hoofd vaak niet naar het regelen van bankzaken. Toch is het belangrijk de financiële zaken van de overledene goed af te handelen. Daarom is er de SNS Nabestaandendesk: het aanspreekpunt van SNS Bank waar je alle bankzaken van de overledene die via SNS Bank lopen in één keer afhandelt.


Overlijden melden

Een overlijden meld je met het online formulier. Je kunt ook bellen met
030 - 633 30 04 of een e-mail sturen naar nabestaandendesk@sns.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op per e-mail of per post.

Overlijden melden

Wat gebeurt er met betaal- en spaarrekeningen?

Als wij de melding van overlijden hebben ontvangen, regelen we de afhandeling van alle SNS Bankzaken van de overledene. Wij hebben daarvoor de Akte van Overlijden nodig en in sommige gevallen de Verklaring van Erfrecht.

Eigen rekening of en/of-rekening

Voor het afhandelen van de bankzaken van de overledene, moeten wij weten wat voor soort betaal- of spaarrekening de overledene had.

De overledene had een eigen betaal- of spaarrekeningDe overledene had een en/of-betaal- of spaarrekening

Waar moet je nog meer aan denken?

Er zijn nog meer zaken waar je aan moet denken als iemand is overleden. Wat moet je bijvoorbeeld doen met spaarrekeningen, verzekeringen of de hypotheek? We hebben een aantal van deze zaken voor je op een rijtje gezet.

Waar moet je nog meer aan denken?

Alleen voor producten van SNS Bank

SNS Nabestaandendesk regelt alleen de zaken van SNS Bank. Voor producten van zusterorganisaties en andere financiële instellingen kun je bij die instanties terecht.


 

Service & contact

Tel: 030 - 633 30 04

E-mail

Openingstijden

Op werkdagen van 8 tot
18 uur.