tekst browser
SNS Bank

Geef je mening

Download de app

Surf op je mobiel of tablet naar m.snsbank.nl en download de gratis versie van de Mobiel Bankieren app voor:

iPhone & iPad
Android
Windows Phone 7 en 8

Doe meer met je mobiel

Bekijk de demo

Bekijk de demo
 
snsbank logo

Bank van mobiele bankiers

SNS Mobiel Bankieren app

Met de SNS Mobiel Bankieren app zie je overal het saldo op je rekeningen en boek je veilig en snel geld over met je pincode.

  • Veilig en snel overboeken
  • Herken je een transactie niet? Zoek via Google
  • Inloggen en overboeken met pincode

 

SNS Mobiel Bankieren app

Overal en altijd je bankzaken regelen

In de SNS Mobiel Bankieren app staan al je SNS Rekeningen waarmee je betaalt, spaart of belegt. Je ziet je actuele saldo, de transacties van de afgelopen 3 maanden en details van je rekeningen. Bekijk in het overzicht wat je allemaal kunt met de app

Veilig bankieren

Mobiel bankieren met de app is net zo veilig als internetbankieren. De app slaat geen financiële gegevens op in je telefoon.
Lees meer over veilig bankieren met de app

Download de SNS Mobiel Bankieren app

Surf op je mobiel naar m.snsbank.nl en download de gratis versie van de SNS Mobiel Bankieren app voor:

iPhone & iPad
Android
Windows Phone 7 en 8

Wat is nieuw in de app?

Met je betaalrekening kun je nu periodieke overboekingen inplannen. Ook krijg je meer inzicht in je betaalrekening. Bij je rekeningdetails bereken je de kosten die je hebt opgebouwd als je rood staat. Per 1 augustus gebruik je IBAN voor alle betalingen in Nederland en het buitenland. De huidige, verkorte rekeningnummers van goede doelen blijven wel beschikbaar in de app.

Klanttevredenheid: 8,4

Op dit moment waarderen de gebruikers de SNS Mobiel Bankieren app met een 8,4. Met de nieuwe verbeteringen hopen we de klanttevredenheid verder te verhogen.

Met alle feedback blijven we de SNS Mobiel Bankieren app continue verbeteren. Geef je mening in de app zelf of in de store waar je de app hebt gedownload.

Hoe werkt het?

Aanmelden in de app

De eerste keer dat je de app opent, meld je je aan in een paar simpele stappen. Binnen een paar minuten kun je mobiel bankieren. Hoe je je aanmeldt, hangt af van of je een digipas hebt of niet.

Je hebt een digipas

Als je een digipas hebt, heb je deze nodig om je aan te melden.

1. Kies een mobiele pincode
2. Stel een limiet in voor betalen zonder digipas
3. Onderteken met je digipas

Je hebt alleen een digicode

1. Kies een mobiele pincode
2. Onderteken met je digicode

Inloggen met een pincode

De eerste keer dat je de app gebruikt, maak je een mobiele pincode aan. Daarmee log je voortaan in.

Pincode vergeten of wijzigen?

Druk in het loginscherm op het vraagteken rechtsboven. Kies voor Opnieuw aanmelden. Je kunt dan een nieuwe pincode invoeren.

3 keer verkeerde pincode ingevoerd?

Na 3 keer een verkeerde pincode invoeren, wordt je app tot middennacht geblokkeerd. Na 10 keer een foute pincode wordt de app gedeactiveerd. Je moet je dan opnieuw aanmelden.

Overboeken met mobiele pincode

Geld overboeken doe je met je mobiele pincode naar elk Nederlands rekeningnummer. Ook als je nog niet eerder naar een bepaalde rekening geld over hebt gemaakt. Je hebt alleen je digipas nodig als je meer over wilt maken dan de limiet die je hebt ingesteld.

  • Ga naar Instellingen
  • Klik op Onbekende rekeningen
  • Selecteer Pincode
  • Bevestig je keuze eenmalig met je digipas

Heb je Windows Phone? Dan heb je de eerste keer dat je naar iemand overboekt een digipas nodig.

De limieten in de app

Limiet eigen rekeningen

De limiet voor overboekingen tussen je eigen SNS Rekeningen is € 250.000 per dag.

Limieten rekeningen van anderen per dag

Pincodelimiet € zelf instellen (max. € 500)
Digipaslimiet € 25.000

Bedragen boven je pincodelimiet moet je ondertekenen met je digipas. Je kunt je pincodelimiet wijzigen door je opnieuw aan te melden.

Pinnen buiten Europa op je betaalpas aanzetten

Ga je buiten Europa op vakantie? Zet dan direct in de app pinnen buiten Europa aan op je betaalpas. Deze optie is op dit moment alleen beschikbaar in Android en iOS.

Deactiveer je app op afstand

Toestel kwijt of verkocht? In Mijn SNS deactiveer je de app zodat niemand kan proberen in te loggen. Dit doe je zo:

  • Druk in het inlogscherm op het vraagteken rechtsboven in het scherm. Kies in het helpscherm voor Opnieuw aanmelden. Als je je opnieuw aanmeldt, kun je direct weer mobiel bankieren.
  • Log op je PC in op Mijn SNS. Klik bij Instellingen op App deactiveren.
  • Of bel met SNS Klantenservice 030 - 633 30 00 en meld dat je je toestel wilt deactiveren.

Geld overboeken naar het buitenland

Voor de veiligheid is het alleen mogelijk om over te boeken naar Nederlandse rekeningen.

Voorwaarden

Voorwaarden

Om volledig inzicht in dit product te krijgen, is het belangrijk dat je de voorwaarden goed leest. Daar staat in wat je van ons kunt verwachten. Maar ook wat we van jou verwachten. Je vindt op deze pagina ook andere belangrijke informatie, zoals de Dienstenwijzer en Privacy- en cookiereglement.

Voorwaarden SNS Mobiel Bankieren
De SNS Mobiel Bankieren app heeft nieuwe functies. Daarom zijn de voorwaarden SNS Mobiel Bankieren aangepast.

Wat is er gewijzigd?

Hoofdstuk 5 heeft 1 nieuwe alinea: Inzicht en uitgaven

Wanneer gaan de wijzigingen in?

De nieuwe voorwaarden gelden vanaf 3 juni 2014. Gebruik je de nieuwe functies voor die datum? Dan gelden de nieuwe voorwaarden vanaf het moment dat je de nieuwe functies gebruikt.

Voorwaarden Mijn SNS
Tarievenwijzer Betalen
Algemene Bankvoorwaarden

SNS Bank en onze diensten

SNS Dienstenwijzer Informatie over onder meer het recht van bedenktijd en onze klachtenprocedure.

Privacy- en cookiereglement Met dit privacyreglement maakt SNS Bank duidelijk wat wij met je persoonsgegevens doen.

PDF-bestanden kun je openen met het gratis programma Adobe Reader.
Download Adobe Reader



 

Service & contact

Online antwoord op je vraag?

Contact

SNS Bank op Facebook SNS Bank op Twitter SNS Community