tekst browser
SNS Bank

Geef je mening

 

Hoe kan ik mijn betaalpas deblokkeren?

Je betaalpas is geblokkeerd. Dit komt doordat je 3 keer een foutieve pincode hebt ingetoetst. Je pas wordt ook geblokkeerd na verlies of diefstal. Lees wat je kunt doen om je pas te deblokkeren.



Heb je 3 keer een foutieve pincode ingetoetst?

Als je je pincode nog weet, kun je je pas direct deblokkeren via het formulier Betaalpas deblokkeren. Of je gaat naar een SNS Winkel om je pas te laten deblokkeren. (Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen). Je kunt je pas daarna meteen weer gebruiken.

Ben je je pincode vergeten? Geef dit dan aan in het formulier of in de SNS winkel. We sturen de pincode binnen 4 werkdagen per post naar je toe.

Is je pas geblokkeerd na verlies of diefstal?

Met het online formulier kun je je betaalpas zelf deblokkeren. Dat kan tot 14 dagen na de blokkering van je betaalpas.

Heb je geen digipas?

Een mederekeninghouder, gemachtigde of wettelijk vertegenwoordiger op de rekening kan de pas ook deblokkeren.

Is je pas langer dan 14 dagen geblokkeerd?

Is je betaalpas langer dan 14 dagen geblokkeerd? Dan kan je pas niet meer gedeblokkeerd worden. Vraag dan een nieuwe pas aan met het online formulier Pas aanvragen.

Wil je meer weten? Stel dan nog een vraag:




 

Service & contact

Online antwoord op je vraag?

Contact