Betaalpas geblokkeerd

Andere problemen met je betaalpas oplossen

Je kunt je betaalpas in een aantal gevallen deblokkeren. Lukt dat niet? Vraag dan hieronder een nieuwe, vervangende betaalpas aan.

Waarom is je betaalpas geblokkeerd?

  • 3 keer verkeerde pincode ingetoetst: je kunt je pas altijd deblokkeren.
  • Kwijt of gestolen: je kunt je pas deblokkeren als die binnen 14 dagen na blokkering weer terecht is. Is de pas langer dan 14 dagen geleden geblokkeerd? Vraag dan een vervangende betaalpas aan.
  • Ingeslikt door de geldautomaat: je kunt je pas niet deblokkeren. Vraag een vervangende betaalpas aan.
Nu je betaalpas deblokkeren
Online Ga naar Mijn SNS om je betaalpas te deblokkeren. Log in met je digipas of QR-code. Nu inloggen en deblokkeren.
In de SNS App Ga naar ‘Zelf regelen’ en kies ‘Betaalpas(sen)’
In een SNS Winkel Zoek een SNS Winkel in de buurt. Neem je identiteitsbewijs mee

Vraag nu een nieuwe betaalpas aan

Vraag meteen een nieuwe SNS Betaalpas aan. Of een SNS Persoonlijke Betaalpas met eigen foto. Om een nieuwe betaalpas aan te vragen, log je in op Mijn SNS en ga je naar 'Betaalpassen'.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Tijdelijke betaalpas voor noodgevallen

Is je betaalpas kapot, kwijt of gestolen en wil je zo snel mogelijk met een betaalpas kunnen betalen of contant geld opnemen? Dat kan met de SNS Servicepas . Je haalt hem op bij een SNS Winkel. Vergeet je identiteitsbewijs niet mee te nemen.

Geld nodig in het buitenland?

Je betaalpas én creditcard kapot, kwijt of gestolen als je in het buitenland bent? Met Emergency Cash regel je contant geld, zodat je kunt betalen. Je moet wel eerst je passen blokkeren. Zo regel je Emergency Cash.