
Direct antwoord op je vraag met onze chat
Stel je vraag via de chat in de SNS App of in Mijn SNS. Kom je er niet uit? Dan helpt een medewerker je verder. Zo ben je snel geholpen.
Veel bankzaken kun je zelf regelen via Mijn SNS of de SNS App. Kom je er niet uit? Stel je vraag aan de klantenservice of kom langs in één van de SNS Winkels.
Stel je vraag via de chat in de SNS App of in Mijn SNS. Kom je er niet uit? Dan helpt een medewerker je verder. Zo ben je snel geholpen.
Vind een winkel bij jou in de buurt. En loop binnen voor een persoonlijk gesprek, waarin je al je vragen kunt stellen.
Een medewerker helpt je graag als je er niet uitkomt. Houd rekening met een wachttijd van ongeveer 10 minuten.
Ben je opgelicht? Of twijfel je? Bel onze klantenservice. Dit kan 24/7. We helpen je graag.
Klacht | Heb je een klacht? We willen graag dat je tevreden bent. Is er toch iets misgegaan? Zo kun je een klacht indienen. |
Zakelijke klant | Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met SNS Zakelijk. Zo ben je direct op de juiste plek. |