De browsers die u gebruikt wordt niet meer ondersteund.
Toegang via Windows XP met Internet Explorer 8 of lager wordt per 10 mei 2015 beëindigd.

Kijk hier voor meer informatie.

tekst browser
SNS Bank

Geef je mening

Je SNS Wereldpas is kwijt, gestolen, geblokkeerd of kapot

Bekijk wat je in jouw situatie kunt doen.




SNS Wereldpas kwijt of gestolen

Meld verlies of diefstal meteen. We blokkeren je pas dan direct.

Betaalpas blokkeren
Online Vul online een formulier in om je pas te blokkeren.
Nodig: je digipas of digicode.
Online formulier
Bellen
(werkdagen en zaterdag)
030 - 633 30 00
(werkdagen van 8.00 uur tot 21 uur;
zaterdag van 9.00 tot 17.00)
Bellen
(buiten openingstijden)
Binnenland: 0800 – 0313
Buitenland: +31 88 - 385 53 72

Denk je dat er onterecht geld is afgeschreven van je rekening? In de bevestigingsmail die je krijgt na het blokkeren van je pas, staat wat je in dat geval kunt doen.

Emergency cash

Is je pas kwijt of gestolen tijdens je verblijf in het buitenland? En heb je geen andere mogelijkheden meer om aan geld te komen? Maak dan gebruik van Emergency Cash. Neem contact met ons op via +31 30 219 68 60. Bepreek hoeveel geld je nodig hebt en waar je het geld kunt ophalen. Je kunt alleen gebruikmaken van Emergency Cash als je je verloren pas hebt laten blokkeren.

Een nieuwe SNS Wereldpas aanvragen

Een SNS Wereldpas is gratis. Een SNS Persoonlijke Wereldpas (met eigen foto) kost € 8,50.

Haal een tijdelijke betaalpas

Heb je een nieuwe betaalpas aangevraagd? Dan heb je hem binnen 3 werkdagen in huis. In de tussentijd kun je pinnen met een SNS Servicepas. Die ligt voor je klaar bij een SNS Winkel.

Je betaalpas ingeslikt door een geldautomaat?

De geldautomaat heeft je betaalpas ingeslikt uit veiligheidsredenen. Het beveiligingsmechanisme treedt in de volgende gevallen in werking:

  • Als je je betaalpas niet op tijd uit de automaat haalt
  • Als de pas beschadigd is

Wat moet ik doen als mijn pas is ingeslikt?

Neem contact met ons op via 030 - 633 30 00.