Service & contact betaalrekeningen

Heb je een betaalrekening bij SNS? Dan kun je vaak zelf iets online wijzigen of activeren.

Wat klanten ons vragen over bankieren

Hoe draai ik een overboeking of incasso terug?

Een incasso kun je vaak zelf terugboeken in Mijn SNS. Maar er zijn ook situaties waar je dat niet zelf kunt.
Bekijk wat je in jouw situatie kan doen

Hoe verhoog ik mijn pinlimiet?

Je pinlimiet is het bedrag dat je maximaal met je betaalpas kunt betalen of contant kunt opnemen. Je kunt je pinlimiet voor korte of langere tijd verhogen in de SNS Mobiel Bankieren app of in Mijn SNS.
Zo verhoog je je pinlimiet

Hoe lang duurt een overboeking?

Hoe snel je geld is overgeboekt verschilt per situatie. Wat in jouw situatie geldt, vind je bij:
Hoe lang duurt een overboeking?

Alles over betalen

Zoek je informatie over bijvoorbeeld rood staan, creditcards of afschriften? Kijk dan bij Alles over betalen.

Contact met klantenservice

Contact met klantenservice

Heb je een specifieke vraag aan een medewerker? Bel, mail of stuur dan een whatsappje.
Meer online regelen

Meer online regelen

Je kunt nog veel méér zelf regelen als je een betaalrekening hebt.